RUBRIKLÖS .! <3

Heej alla !!! <3 igår så köpte jag nya skor (elr fick)hehe
dom är svarta med en rosett på sidan  och str 36... idag så ska vi åka och kolla på vårt nya hus vi har köpt
.. Sen efter det så ska vi åka och handla en present till min kusin ..Hon fyller år idag 7 år .
vi ska till henne lite senare  ida och äta middag :D 
min pappa köpte en  ny mobil igår ..EN W995 BLACK . jag försöker få honom att byta mobil med mej men han säger bara aldriiiiiiiiiiiiig  .....   Hare bra ! puss hej <3

vannnu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

RUBRIKLÖS .! <3

Heej alla !!! <3 igår så köpte jag nya skor (elr fick)hehe
dom är svarta med en rosett på sidan  och str 36... idag så ska vi åka och kolla på vårt nya hus vi har köpt
.. Sen efter det så ska vi åka och handla en present till min kusin ..Hon fyller år idag 7 år .
vi ska till henne lite senare  ida och äta middag :D 
min pappa köpte en  ny mobil igår ..EN W995 BLACK . jag försöker få honom att byta mobil med mej men han säger bara aldriiiiiiiiiiiiig  .....   Hare bra ! puss hej <3

vannnu<3

2009-10-10 @ 10:51:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback