:D

heej <3 glömde säga att vi båda 2 har den är bloggen Vanessa och Amanda :D Idag hade jag träning((fotboll)) mene sen så glömde jag fotbolls kläderna SMART ... såå jag kunde inte gå på den . Istället så gick jag hem till amanda då vi startade den hära bloggen .<3 Imorgon har vi skolfoto vad ska man ha på sig liksom :o HELP ME !!!!!!! skriv kommentar om vad ni tkr .. Jag ska snart flytta till barkarby till ett hus  . Med min pappas tjej  det ska bli skiit kul :p men vi pallar inte skriva mer så see you soon kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

:D

heej <3 glömde säga att vi båda 2 har den är bloggen Vanessa och Amanda :D Idag hade jag träning((fotboll)) mene sen så glömde jag fotbolls kläderna SMART ... såå jag kunde inte gå på den . Istället så gick jag hem till amanda då vi startade den hära bloggen .<3 Imorgon har vi skolfoto vad ska man ha på sig liksom :o HELP ME !!!!!!! skriv kommentar om vad ni tkr .. Jag ska snart flytta till barkarby till ett hus  . Med min pappas tjej  det ska bli skiit kul :p men vi pallar inte skriva mer så see you soon kram

2009-10-07 @ 18:15:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback