Vi sprang som f*n!

Efter skolan skulle jag och vanne få skjuts av mamma,så efter vi sa hej då till jossan  kom vår lärare Daniel så vi sprang och gömde oss haha efter ett tag tittade vanne om han hadde gått  men han gick precis förbi så vi fick panik och gömde oss igen typ 5 min  senare så sprang vi till bilen och då vände han sig precis om  och vi sprang som F*n haha!i morgon ska ju jag och vanne shoppa till festen,hmmm...vad ska man köpa till olivia då?
Och de e ju glitter tema så vi får se vad vi ska ha för kläder? lägger upp en till låt pöss pöss//mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

Vi sprang som f*n!

Efter skolan skulle jag och vanne få skjuts av mamma,så efter vi sa hej då till jossan  kom vår lärare Daniel så vi sprang och gömde oss haha efter ett tag tittade vanne om han hadde gått  men han gick precis förbi så vi fick panik och gömde oss igen typ 5 min  senare så sprang vi till bilen och då vände han sig precis om  och vi sprang som F*n haha!i morgon ska ju jag och vanne shoppa till festen,hmmm...vad ska man köpa till olivia då?
Och de e ju glitter tema så vi får se vad vi ska ha för kläder? lägger upp en till låt pöss pöss//mandy

2009-11-05 @ 15:22:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback