sprutan!:(

Hej..:( vi tog ju en spruta i dag och jag börga stor gråta när jag såg den och när jag fick den så jossan fick hålla mig i handen sen när jag såg jossan ta sprutan så börga jag gråta änumer...jag mår s*iiiit dåligt ont i huvudet,ont i magen och har feber;( Innan jag fick stelkramp sprutan så hadde jag inge problem med sprutor men efter de så blev jag rädd för dom ni kanske sitter och skratar åt mig för att jag är rädd men du som gör de kanske är jätte rädd på något annat och så käns de för mig när jag ser en spruta....just nu sitter jag och tittar på scrubs och bloggar lite vad ska man göra lixom..? nu orkar jag inte skriva mera hoppas ni mår bättre än mig när ni tar sprutan krammm//amanda<3
"hoppas jag kan gå till skolan imorgon"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

sprutan!:(

Hej..:( vi tog ju en spruta i dag och jag börga stor gråta när jag såg den och när jag fick den så jossan fick hålla mig i handen sen när jag såg jossan ta sprutan så börga jag gråta änumer...jag mår s*iiiit dåligt ont i huvudet,ont i magen och har feber;( Innan jag fick stelkramp sprutan så hadde jag inge problem med sprutor men efter de så blev jag rädd för dom ni kanske sitter och skratar åt mig för att jag är rädd men du som gör de kanske är jätte rädd på något annat och så käns de för mig när jag ser en spruta....just nu sitter jag och tittar på scrubs och bloggar lite vad ska man göra lixom..? nu orkar jag inte skriva mera hoppas ni mår bättre än mig när ni tar sprutan krammm//amanda<3
"hoppas jag kan gå till skolan imorgon"

2009-11-09 @ 17:38:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback