Rubrik!he

Hej! jag har varit i skolan i dag älskar ju den som alla vet!(NOT!!)
men de va rätt okejj inte så jobbig på matten behövde man inte tänka typ ((skönt))
jag och vanne ska sälja typ någon julbestälnig så om ni bor i vårt område kanske vi ses jag har bara såålt till två personer mamma och hennes kompis jag mennar visst har jag änsträngt mig eller hehe?om ni vet den nya post koden snälla säg till oss i komentarerna e ni snälla!?Men nu ska jag göra matten så att jag slipper den i veckan...någon som är ducktig på Decimaler? ((hjälp orkar inte tänka)) så ska värma upp med lite simpson haha! puss och kram//manda<33333

 Här kommer en skiit bra låt:)

 

((Kesha - Tik Tok))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

Rubrik!he

Hej! jag har varit i skolan i dag älskar ju den som alla vet!(NOT!!)
men de va rätt okejj inte så jobbig på matten behövde man inte tänka typ ((skönt))
jag och vanne ska sälja typ någon julbestälnig så om ni bor i vårt område kanske vi ses jag har bara såålt till två personer mamma och hennes kompis jag mennar visst har jag änsträngt mig eller hehe?om ni vet den nya post koden snälla säg till oss i komentarerna e ni snälla!?Men nu ska jag göra matten så att jag slipper den i veckan...någon som är ducktig på Decimaler? ((hjälp orkar inte tänka)) så ska värma upp med lite simpson haha! puss och kram//manda<33333

 Här kommer en skiit bra låt:)

 

((Kesha - Tik Tok))

2009-11-16 @ 19:42:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback