Ninni å spruta ..;)

Hej Hejj idag har jag tagit spruuta (vaccin mot svin.. ) det gjorde ont i början men sen så kändes det knappt..
vi tog den i skolan vid halv 3 .. Efter det så gick jag och min mamma till en -barn och föräldra grupp som då heter ''Ninni''..  :) det var massor med andra barn . fast inte samma ålder :/ +  att det var bara killar ;( pinsamt va ???
Dom bjöd på bullar ,kex och saft . vi gjorde Namn lek KUL ! då  å pratade och lite sånt . kom hem  vi halv 5  ungefär .. Imorgon är det ELEVENS VAL !!!!! yippie :D jag  fick idrott Mandy också som tur va :) Nu ska jag kolla på Coyote ugly (en film ) .. Läggerut lite bilder senare sha sha pöss// vanne:)

      
<---->SPRUTA ...        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

Ninni å spruta ..;)

Hej Hejj idag har jag tagit spruuta (vaccin mot svin.. ) det gjorde ont i början men sen så kändes det knappt..
vi tog den i skolan vid halv 3 .. Efter det så gick jag och min mamma till en -barn och föräldra grupp som då heter ''Ninni''..  :) det var massor med andra barn . fast inte samma ålder :/ +  att det var bara killar ;( pinsamt va ???
Dom bjöd på bullar ,kex och saft . vi gjorde Namn lek KUL ! då  å pratade och lite sånt . kom hem  vi halv 5  ungefär .. Imorgon är det ELEVENS VAL !!!!! yippie :D jag  fick idrott Mandy också som tur va :) Nu ska jag kolla på Coyote ugly (en film ) .. Läggerut lite bilder senare sha sha pöss// vanne:)

      
<---->SPRUTA ...        

2009-11-09 @ 17:21:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback