Kommit hem från dansen haha:)

hej! jag och jossan går ju på dans och vi skulle sjusa hem henne men vi hittade inte mamma på parkeringen så vi flumma runt på gatan i säkert en halv timme sen upptäckte vi att mamma stod typ breve oss haha!!!skiit kul efter de så åkte vi hem till kajsa och wilma och hämmtade ljus (som vi ska sälja till klassresan) har redan sålt 3 styck  I´m the best!haha men nu måste jag gå och plugga engelska (vi har prov i morgon och jag har inte pluggat nånting) HELP MEE lixom!! hare pöss pöss!//mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

Kommit hem från dansen haha:)

hej! jag och jossan går ju på dans och vi skulle sjusa hem henne men vi hittade inte mamma på parkeringen så vi flumma runt på gatan i säkert en halv timme sen upptäckte vi att mamma stod typ breve oss haha!!!skiit kul efter de så åkte vi hem till kajsa och wilma och hämmtade ljus (som vi ska sälja till klassresan) har redan sålt 3 styck  I´m the best!haha men nu måste jag gå och plugga engelska (vi har prov i morgon och jag har inte pluggat nånting) HELP MEE lixom!! hare pöss pöss!//mandy

2009-11-05 @ 20:18:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback