Glömt ! ,

Heeej tyvär så har jag inte hunnit skriva så mycket på sistonde men nu kommer ett inlägg iaf :).

nu sitter jag och kollar på The Holiday , den är jätte bra ;). Idag har inte jag gjort nåt spec , varit i skolan och så då men jag gick hem ungefär vid halv 12 det hände en grejj så jag fick vara hemma . Vi håller ju på med en blomm-försälning  (till klassresa) . Men nu så har jag äntligen idag sålt klart blommorna och delat ut dom .
Så nu är det bara att redovisa imorgon  . Nu ska jag träna lite på läxan BLÄÄ men måste . skriver mer imorgon puss puss /vanessa  


Kommentarer
Postat av: Mikis

Heejsan :) jag undrar bara en sak.. jag har samma design som du men jag får inte till det riktigt.. där det står venne manda på din vill jag att det ska stå mitt namn:) hur fixar man det ? snälla svara i min blogg :)

2010-10-18 @ 22:41:48
URL: http://mikiiseeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
vanne manda ♥ -

Glömt ! ,

Heeej tyvär så har jag inte hunnit skriva så mycket på sistonde men nu kommer ett inlägg iaf :).

nu sitter jag och kollar på The Holiday , den är jätte bra ;). Idag har inte jag gjort nåt spec , varit i skolan och så då men jag gick hem ungefär vid halv 12 det hände en grejj så jag fick vara hemma . Vi håller ju på med en blomm-försälning  (till klassresa) . Men nu så har jag äntligen idag sålt klart blommorna och delat ut dom .
Så nu är det bara att redovisa imorgon  . Nu ska jag träna lite på läxan BLÄÄ men måste . skriver mer imorgon puss puss /vanessa  

2009-12-01 @ 18:10:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mikis

Heejsan :) jag undrar bara en sak.. jag har samma design som du men jag får inte till det riktigt.. där det står venne manda på din vill jag att det ska stå mitt namn:) hur fixar man det ? snälla svara i min blogg :)

2010-10-18 @ 22:41:48
URL: http://mikiiseeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback